FAQ2021-03-30T16:11:47+02:00
Zapísal som sa na školenie, koľko potrvá, kým ma budete kontaktovať?2021-04-13T10:22:50+02:00

Vaše požiadavky riešime prioritne a na odpoveď by ste nemali čakať dlhšie ako do nasledujúceho pracovného dňa.

Ponúkate školenia u zákazníka?2021-03-23T10:17:54+01:00

Áno, školenie u zákazníka je možné.

Ako sú pokryté náklady na občerstvenie v priebehu školenia?2021-04-13T10:23:12+02:00

Občerstvenie ako káva, čaj, voda a samozrejme plnohodnotný obed je zabezpečený zo strany FANUC Academy Slovakia a je zahrnutý v cene školenia.

Mám problém s výberom vhodného kurzu, môžete mi pomôcť?2021-04-13T10:24:00+02:00

Ak máte problém s výberom vhodného kurzu neváhajte nás kontaktovať na e-mailovej adresetraining.sk@fanuc.eu, alebo telefoniky +421 376 300 759. Radi Vám s výberom pomôžeme.

Máte zmluvu s ubytovacími zariadeniami v Nitre, kde môžem dostať zľavu na ubytovanie počas školenia?2021-04-13T10:24:22+02:00

Zľavy na ubytovanie neposkytujeme, avšak s výberom hotela Vám radi pomôžeme prostredníctvom nášho informačného letáku pre účastníkov školenia, kde sa nachádzajú tipy na ubytovacie zariadenia v rámci Nitry.

Nevyhovuje mi žiadny vypísaný termín školenia. Ako postupovať v tomto prípade?2021-04-13T10:24:50+02:00

Pokiaľ Vám nevyhovuje žiadny vypísaný termín školenia, neváhajte nás kontaktovať na e-mailovej adrese training.sk@fanuc.eu, alebo telefonicky +421 376 300 759. V prípade väčšieho počtu účastníkov vypíšeme nový kurz.

Je možné parkovať v areáli firmy v priebehu školenia?2021-04-13T10:25:08+02:00

Áno, priestory našej firmy poskytujú parkovacie miesta a je možné nechať tu vozidlo zaparkované v priebehu celého školenia.

Go to Top